WorldTimeServer Clock

Cairo

الخميس، 1 سبتمبر 2011

الرسم بالكلمات ..6


لوحة رقم 6

دايما أحلامنا تكون فى الليل على ضى القمر
ساعات ساعات لما كنت شباب .... كنت بحلم بشوية حاجات ... نفسى أطير

...
زى كل الشباب ما بتحلم ... وكانت البنات زينا بتحلم بفستان أبيض وشوية حاجات ...
..يمكن يكون دا حلمنا.. لكن أنا كان حلمى غريب لما كنت أحلم بيه كنت أحس بالراحة ... حلمى أنى أملك الكون ويكون معايا مفتاحة... آهو حلم بيحلموه العيال ...لكن أنا كنت لما أحلم ... أحس بالراحة ... 
فدائما النفس سواحة ... علشان كده شد على حلمك لجام وشده بصراحة بدل ما خيالك يشطح ... ويوقعك فى الساحة .... لذلك لما كبرت عرفت إن الواقع يختلف كتير ... وعليا أنى أتعود على المواجهة .... بالأصرار والأمل الذى لم يفارقنى لحظة .... ربما نختلف فى الرأى ولكن من خلال التجربة .... وجدت إن الأصرار والعزيمة والأمل هم أساس كل شىء .... أما الطموح فا أستبعدة من أجندة حياتك ... لآنه ممكن أن يدفعك الى أشياء أنت لم تكن ترغب فيها ....

على تواصل
معلم فحمه .......
.........
__________________

بحبك وبعشق المجاريح ... و دايب فى الغرام عشرة ... مجذوب ... و غاوى عشرة التباريح .... و أجمل ما فيكى الجيرة والعشرة !!!
معلم فحمه.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
hassan omran متواجد حالياً تقرير بمشاركة سيئة  رد مع اقتباس 

ليست هناك تعليقات: