WorldTimeServer Clock

Cairo

الأحد، 26 يونيو 2011

جاية تسألنى ....


جاية تسألنى فى مرة مين تكون .. قمت أضحك م السؤال .. وهى عارفة مين أكون .. بس أعرف القصايد اللى خط بيها مرة قلمى .. لمين تكون .. أزاى بتسأل وهى عارفة كل لوحة رسمتها برمش عينى .. كانت لمين .. ما أنتى فرحى وأنتى جرحى وأنتى دمعى والعيون .. يا اللى كنتى لحن من ألحان الفنون .. يا اللى كنتى همسة ف نغمى الحزين .. جاية ليه تسألينى أنت مين .. انا الذى اتى على جسر المحبة .. شادد لجام.. عطشان محبه وانا الحارن .. يا اللى كنتى شهد الأمل على الشفايف .. الطعم عسل والمر خايف .. انت عارف .. عمرى يوم ما كنت عارف .. إن العسل طعمه مر ع الشفايف .. اصله جاى من مناحل الزهور حواليه تبهج .. والحقيقة هى م الورد الحزين .. هى ليه جاية تسأل النهاردة أنت مين .. انا مين .. انا الليالى اللى غاب فيها القمر والفجر لاح .. انا الندى اللى بيندى كل الصباح .. انا الدموع اللى سالت ع الخدود .. انا القلب اللى حبك حد الجنون ..
معلم فحمه .....
__________________
بحبك وبعشق المجاريح ... و دايب فى الغرام عشرة ... مجذوب ... و غاوى عشرة التباريح .... و أجمل ما فيكى الجيرة والعشرة !!!
معلم فحمه.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
hassan omran غير متواجد حالياً  

ليست هناك تعليقات: